Na vrátenie položky na výmenu alebo vrátenie peňazí máte 30 dní od dátumu odoslania. Upozorňujeme, že máte 14 dní na výmenu alebo vrátenie zľavnených alebo výpredajových položiek.
Nevratné položky
Produkt bude prijatý na výmenu alebo vrátenie peňazí iba v prípade, že bude vrátený nenosený, nepoškodený a v novom stave. Všetky piercingy sú odosielané v priehľadných plastových vreciach a zapečatené štítkom odolným voči falšovaniu, ktorý umožňuje zákazníkom prezerať si položky a stále využívať našu zásadu fantastického vrátenia, avšak žiadnu položku piercingu nevymieňame ani nevraciame, ak sa domnievame, že Uzavretý obal bol otvorený alebo s ním bolo manipulované. Nemá to vplyv na vaše zákonné práva.
Ak bola položka vyrytá, nemôžeme ponúknuť výmenu ani poskytnúť plnú náhradu. Ponúkneme vám však 50 % vrátenie peňazí.
Časté otázky týkajúce sa výmeny/vrátenia tovaru
Čo mám robiť, ak som stratil svoju faktúru?
Nebojte sa, ak stratíte svoju faktúru, stále môžete svoju položku vrátiť. Zabaľte položku, ktorú chcete vrátiť, a uveďte svoje podrobnosti a číslo objednávky (toto nájdete v našich e-mailoch alebo v histórii objednávok vo svojom online účte) a dajte nám vedieť, čo by ste chceli vymeniť alebo vrátiť.
Ako dlho trvá spracovanie vrátenia tovaru?
Od prijatia vášho balíka sa snažíme spracovať vaše vrátenie čo najrýchlejšie – zvyčajne do 48 hodín. V rušných obdobiach roka počkajte na spracovanie vrátenia do siedmich pracovných dní.
Môžem vymeniť za drahší tovar?
Áno, ak je náhradná položka drahšia ako vrátená položka, budeme vás kontaktovať, aby sme zaplatili rozdiel.
Čo sa stane, ak položka, ktorú chcem na výmenu, nie je na sklade?
Ak nemáme na sklade položku, ktorú chcete na výmenu, náš tím zákazníckych služieb vás bude kontaktovať do 30 dní a ponúkne vám alternatívnu položku alebo vám bude vrátená plná suma.
Ako dlho budem musieť čakať na vrátenie peňazí?
Vaše vrátenie peňazí spracujeme hneď, ako to bude možné, zvyčajne do 48 hodín od prijatia. Pošleme vám e-mail, aby sme vás informovali, že sme položku dostali a spracovávame ju. Vrátenie peňazí zvyčajne trvá päť až sedem pracovných dní, kým sa objaví na vašom účte, ale môže to závisieť aj od vašej banky.
Moja položka je chybná a chcem ju vrátiť.
Tovar je klasifikovaný ako chybný, ak je prijatý poškodený, alebo ak sa vyskytne výrobná chyba do 30 dní od nákupu. Upozorňujeme, že položky, ktoré sú poškodené v dôsledku opotrebovania, sa nepovažujú za chybné. Ak si myslíte, že je vaša položka chybná, kontaktujte nás, kto vám poradí, ako vrátiť položku na opravu/výmenu, ak bude vrátená v rámci záručnej doby.
Zrušenie alebo zmena objednávky
Pozorne skontrolujte a zadávajte svoje objednávky, pretože po ich prijatí nemôžeme vykonať zmeny. Ak chcete do objednávky pridať produkty, mali by ste zadať novú objednávku.
Ak potrebujete zmeniť podrobnosti o svojej dodacej adrese, odstrániť položky z objednávky alebo zrušiť objednávku, kontaktujte náš tím zákazníckych služieb v čase od 8:30 do 17:30 od pondelka do piatku (okrem štátnych sviatkov)
Predpisy o spotrebiteľských zmluvách z roku 2013
Táto legislatíva vám ponúka nasledujúce práva na zrušenie pri nákupe online alebo telefonicky: Máte nárok na zrušenie zmluvy za predpokladu, že svoje právo neuplatníte skôr ako 14 dní po dni, v ktorom dostanete tovar alebo služby.
Vaše právo na vrátenie produktov sa nevzťahuje na tovar vyrobený podľa vašej špecifikácie (špeciálne objednávky), ktorý bol jasne personalizovaný alebo vyrytý, alebo ktorý z dôvodu ich povahy nemožno vrátiť, vrátane šperkov na piercing, pri ktorých bola porušená pečať alebo Poškodené z hygienických dôvodov alebo akékoľvek výrobky s pečaťou, kde bola pečať alebo je porušená.